Társasjátékok

( I )

A,Á, B, C, D, E,É, F, G, H, I,Í, J, K, L, M, N,
O,Ó,Ö,Ő, P, Q, R, S, T, U,Ú,Ü,Ű, V, W, X, Y, Z, 0-9,
Lista

 

Ice Flow
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-4 játékos részére. Játékidő: kb. 60 perc

Kelj át a jégtáblákon 3 felfedeződdel Alaszka és Szibéria között a Berring-szoroson – gyalogosan! Ugrálj a jégtáblákon keletről nyugat felé. Mászd meg a jéghegyek gerinceit kötél segítségével, és kerüld el a jegesmedvéket. De vigyázz, mert a többi játékos megpróbálja majd lelassítani a haladásodat. (A fordítás Barbate munkája.) Lap teteje

 

Igenis, Sötét Nagyúr!
A játék 8 éves kortól ajánlott 4-10 játékos részére. Játékidő: kb. 25 perc

Az elpuskázott küldetést követően barátaiddal egyetemben ismét kénytelen vagy visszakullogni a Sötét Vajákosság Tornyába. Őfensége, az Elveszett Földek Ura nyilván megint roppant elégedetlen lesz veletek! Hamarosan a színe előtt álltok majd, és ő tudni akarja, mi okozta az újabb kudarcot. Már maga a gondolat annyira megrémít, hogy levegőt is alig kapsz tőle. A homlokodat kiveri a hideg veríték, a rettegés fagyott, pici gombóccá gyűri a belsődet. Mit is tehetnél, hogy megmentsd szánalmas, nyomorú kis életed? Esetleg védekezz azzal, hogy nem miattad, hanem tehetségtelen, alkalmatlan társaid hibájából alakultak így a dolgok? Naná! De még mennyire! Ez a megoldás! Csupán egyetlen aprócska probléma van ezzel: azok az alávalók feltehetően maguk is pontosan ilyesmire készülnek...
(Forrás: A játék doboza) Lap teteje


Inquizitor
A játék 11 éves kortól ajánlott 2-36 játékos részére. Játékidő: kb 60 perc

A játékosok célja, helyes választ adni a kártyákon lévő kérdésekre, és elsőként beérkezni a célba. 2.500 kérdés található, ebben a nem szokványos quiz-játékban, amelyben a játékosokra 5 különböző próba vár!
(Forrás: Piatnik)
Lap teteje

 

Iglu Pop
A játék 7 éves kortól ajánlott 2-6 játékos részére. Játékidő: kb. 20 perc

Gyermek játék!
A fiatal jégóriásnak nagy problémája van: halat szeretne venni, de nem emlékszik rá, hogy mennyit és 9 bevásárló lista van a kosarában. Tehát igluról iglura jár és megrázza mindet. Mindegyiknél figyeli, hogy a fenséges halak hogyan dobognak az iglu falán. Amikor úgy gondolja, hogy a kezében lévő igluban annyi hal van, mint amennyi a bevásárló listái egyikén, akkor azt hazaviszi. Amikor hazaér, azt látja, hogy nincs hal az igluban, helyette nagyokat kacagó eszkimó gyerekek bukfenceznek ki belőle, és izgatottan kiabálják: "Rázz meg minket újra! Ez nagyon mókás volt!" "Ez szuper!" - gondolja a jégóriás - "Most találtam néhány új barátot, akikkel játszhatok!". És rögtön meg is feledkezik a bevásárló listáiról. (A fordítás Kokix munkája.) Lap teteje

 

Im Jahr des Drachen
A játék 12 éves kortól ajánlott 2-5 játékos részére. Játékidő: kb. 75 perc

Ebben a játékban minden játékos egy kínai herceg szerepébe bújik, aki a tartománya legnagyobb jólétére és tekintélyének megerősítésére törekszik az ősi Kínában 1000 körül. E célok elérése érdekében a hercegek segítségül hívják a különféle udvaroncaik tehetségét, a tudósokon és a szerzetesen keresztül, a harcostól a kézművesig. Ezek a hűséges alattvalók szaktudásukkal küzdenek majd, hogy megvédjék uralkodójukat a gyakori katasztrófák következményeitől, amik a lakosságot sújtják hónapról hónapra. Legyen ez aszály, fertőzés vagy mongol invázió, egyedül az előrelátó tervezés fogja megkímélni a hercegeket, és alattvalóikat ezen végzetektől. A játékosnak jobb, ha a tartományát igazgatja, és ellenáll a látszólag kockázatos események véget nem érő támádásainak, ami számára a játék végén több becsület, és győzelempontban fog majd megmutatkozni. (A fordítás Barbate munkája.) Lap teteje

 

Icehouse
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-4 játékos részére. Játékidő: kb. 20 perc

A játék célja az ellenfél minél több védekező piramisának semlegesítése támadás útján, miközben a saját piramisainkat távol tartjuk a támadástól. A játék kezdetén minden elem a raktártereken van. A játék során a játékosok kiválasztanak elemeket a raktárukból és akár védekező, akár támadó pozícióban a játéktérre helyezik. A játék addig folytatódik, amíg minden piramis a játéktérre nem kerül. A játék végén azok a piramisok érnek pontot a játékosuknak, amik sikeresen védekeznek vagy sikeresen támadnak. A legmagasabb pontszámot elérő játékos győz. (A fordítás Z munkája.) Lap teteje


Islas Canarias
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-5 játékos részére. Játékidő: kb. 45 perc

A Kanár-szigetek már hosszú ideje az érdeklődés középpontjában állnak. Kalandorok és telepesek látogattak ide a spanyol
szárazföldről, új otthon alapításának reményében. Hajóval érkeztek és dönteniük kellett, melyik szigetet válasszák. Minden
telepesnek más elsődleges célja volt, és más elképzelése arról, hogyan nézhetne ki álmai szigete. Így hát minden telepes azon
a szigeten próbálkozik, mely számára a legvonzóbbnak tűnik.
A játékban minden játékosnak van egy szigete, melyen annyi épületet kell építenie, amennyit csak tud, hogy minél több telepest
vonzhasson magához. A telepesek új házakat építenek és a palotákkal és városokkal együtt a győzelemhez vezethetnek.
(A fordítás X-ta munkája.)
Lap teteje

 

Ilyen az élet!
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-6 játékos részére. Játékidő: kb. 30 perc

Könnyed családi játék, de baráti társaságban is jó szórakozást nyújt. A játék szabálya első hallásra igen egyszerűnek tűnik, de némi csavarral a megalkotói gondoskodtak róla, hogy legyen min gondolkodnunk. A játékosok bábuikat igyekeznek a dobókocka segítségével minél hamarabb célba juttatni. A játéktér, amelyen a verseny zajlik változatosan összeállítható nyolcszögletű lapocskákból alakítható ki. Ezeken 10-től 8-ig szerepelnek értékek. Amint egy játékos bábujával utolsóként hagy el egy mezőt, azt felveszi. Aki a legtöbb pontot gyűjti, az lesz a győztes. Persze ahhoz, hogy hamar célba érjünk, és sok pontot gyűjtsünk, lehet, hogy másokat hátráltatnunk kell. És az, ami olykor nekünk kedvez, máskor pont a vesztünket okozza. Persze nem árt egy kis szerencse. De hát: ilyen az élet! Jó szórakozást! ( A leírást a MATE készítette) Lap teteje

 

Im Auftrag des Königs
A játék 12 éves kortól ajánlott 2-4 játékos részére. Játékidő: kb. 30 perc

A játékosok a Kerekasztal Lovagjainak bőrébe bújnak és megbízatásokat teljesítenek Artúr király dicsőségéért. Annak érdekében, hogy sikeresek legyenek a küldetések megoldásában és a lovagi tornákon, a játékosoknak fejlődniük kell lovagi erényeikben, melyek a bátorság, az erő, az ügyesség és a bölcsesség. A király minden végrehajtott hőstettet pontokkal jutalmaz. (A fordítás Moonie munkája.) Lap teteje