Társasjátékok

( T )

A,Á, B, C, D, E,É, F, G, H, I,Í, J, K, L, M, N,
O,Ó,Ö,Ő, P, Q, R, S, T, U,Ú,Ü,Ű, V, W, X, Y, Z, 0-9,
Lista

 

Taluva
A játék 10 éves kortól ajánlott 2-4 játékos részére. Játékidő: kb. 10 perc

Nehéz az élet a vulkanikus szigetvilágban. A vulkánok sűrű kitörése miatt a táj folyamatosan változik. Az új területeken falvak jelennek meg, amik néha nemsokkal utána áldozatul is esnek a természet kegyetlen erőinek. De az élet megy tovább, és az új tájon ismét település épül, majd a falu lakói tornyot-templomot emelnek. (A leírás Artax munkája) Lap teteje

 

Torres
A játék 12 éves kortól ajánlott 2-4 játékos részére. Játékidő: kb. 60 perc

Gondoltuk, várat kéne építeni. De nem ám magasabb legyen, mint amit az alap elbír! Ez a lovag meg miért mászik fel a tetejére? Oda én akartam! Mindjárt megnézem én, hogy az akciókártyáimmal mit tudok kifundálni. A lényeg, hogy minél több várban, minél magasabbra másszak a lovagjaimmal, de van úgy, hogy a kevesebb (akarom mondani az alacsonyabb) több. (A leirás krozsa munkája) Lap teteje

 

Ticket To Ride The Card Game
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-4 játékos részére. Játékidő: kb. 30 perc

A rendező pályaudvar világa. Minden játékos saját pályaudvarán rendezi kocsiszínbe a vagonokat. A különböző útvonalak más-más szerelvény összeállítást igényelnek. A játékosok a saját kocsiszínükből próbálják meg vágányokra rendezni az igényelt szerelvény összeállításokat. De, hogy igazából kinek hogyan sikerült, az a csak a játék végén derül ki. (A leirás Artax munkája) Lap teteje

 

Ta Yü
A játék 10 éves kortól ajánlott 2-4 játékos részére. Játékidő: kb. 45 perc

A játékosok a lapkák segítségével vízvezetékrendszert próbálnak kiépíteni a tábla egyik végétől a másikig úgy, hogy mindkét végén a lehető legtöbb kivezető legyen. Ugyanakkor a játékosok egymás csatornáit is igyekeznek blokkolni.
(A fordítás X-ta munkája.) Lap teteje

 

Tobago
A játék 10 éves kortól ajánlott 2-4 játékos részére. Játékidő: kb. 60 perc

Hosszú évek kutatómunkája után megtaláltad: Tobago, az elfeledett kincsek szigete. Egy régi pergamen darabjait tartod most kezedben, melyek a hosszú évek alatt szinte olvashatatlanná váltak, de fogadnál az utolsó ásódban, hogy ezek egy kincses térkép darabjai. De vajon illeszkednek egymáshoz? És kinél vannak a hiányzó darabok? Csak több nyom összegyűjtésével juthatsz közelebb a kincsekhez. Terepjáród volánja mögött sűrű dzsungeleken, egyenetlen sziklás magaslatokon és dühöngő patakokon gázolsz át. De amint elérsz a kincs lelőhelyére, szenvedélyes és kapzsi vetélytársak követelhetik részüket. Arról nem beszélve, hogy a sziget néhány kincsén átok ül. Egy alig észrevehető amulett az egyetlen eszköz, ami védelmet nyújthat az átok ellen...
(A fordítás X-ta munkája.) Lap teteje



The Royal Game of Ur
A játék 10 éves kortól ajánlott 2 játékos részére. Játékidő: kb. 30 perc

1922-től 1934-ig a brit régész, Sir Leonard Woolley ásatásokat vezetett Irakban, közel a bibliából is ismert
mezopotámiai Ur városához. Körülbelül 1850 temetőben végeztek ásatásokat, melyek között 17 királyi
sírkövet is találtak, melyek i.e. 2600 körüli időkből származtak. Ezekben a királyi sírokban néhány
társasjátékot is felfedeztek. A legszebben kidolgozott berakásokkal díszített játékot Londonban, a British
Múzeumban állították ki.  A játék szabályait részben egy i.e. 177-ből származó ékírásos táblán találták meg.
(A fordítás X-ta munkája.) Lap teteje





Toledo

A játék 10 éves kortól ajánlott 2-4 játékos részére. Játékidő: kb. 60 perc

A játékosok acélt és drágaköveket gyűjtenek, majd ezekből a város kovácsainál értékes kardokat
kovácsoltatnak. Az elkészült kardokat a város helytartójához viszik az Alcazarba (kastély), ezzel
növelve a presztízsüket. Presztízst El Greco festmények vásárlásával is lehet szerezni. A játék
végén az nyer, akinek a legtöbb presztízspontja van.
(A fordítás CsaBull munkája ) Lap teteje


Die Tore der Welt
A játék 12 éves kortól ajánlott 2-4 játékos részére. Játékidő: kb. 90 perc

1337 és 1361 között járunk Angliában. Kingsbridge lakosai az angliai középkor jelentős
eseményei által befolyásolt életet éltek. Majd 200 évvel később első Fülöp ellenőrzése
alatt épült az impozáns katedrális, mely „A Föld oszlopai” néven vált ismertté. Most
földművesek, gyapjúkereskedők és építészek – a játékosok – versengenek a gazdagságért és
tekintélyért. Útjuk során Ken Follett regényének számos, különféle karakterével
találkozhatnak. A zárda és a város kereskedői között zajló versengés színesíti a féktelen
események forgatagát. A játékosoknak finom egyensúlyt kell létrehozniuk.  Szerezhetsz
győzelmi pontokat a jámbor és hűséges életvitelhez és részt vehetsz az építési
folyamatokban. Tekintélyt szerezhetsz a betegek ápolásával a Pestis idején. De ami a
tisztelet és a dicsfény megszerzésénél is fontosabb, enned is kell.  A kemény időkben
nehéz élelemhez és bevételhez jutni, főleg mikor a király megemeli az adókat, hogy
csatáit finanszírozhassa. Gyakran nagyon kevés pénzed marad a gyapjúpiacon történt
üzletkötések után. Végső győzelmet akár a fontos emberek nyújtotta támogatásokkal is
arathatsz. A sokféle kereskedelmi lehetőség hozza egyensúlyba az életet a „Végtelen Világban".
(A fordítás X-ta munkája ) Lap teteje

 

Titania
A játék 10 éves kortól ajánlott 2-4 játékos részére. Játékidő: kb. 60 perc

Titánia legmagasabb tornyában ül az öreg király és búsul, mert nem tudja, hogy ki kövesse őt a trónon.
Az unokahúga Titánia régi pompájára gondol és visszaemlékszik a tengeri tornyokra, amelyek egyszer körbeállták Titániát,
mostanra azonban düledeznek, vagy már össze is omlottak. A tornyok nem csak a pompát szolgálták,
hanem az utat is jelezték Titánia felé az utazók és kereskedők számára.
Így gondoskodtak az élénk kereskedelmi forgalomról és más népekkel való tudáscseréről.
Ezért úgy dönt a király, hogy Titánia hercegei közül az lesz az utódja, aki a régi tengeri tornyok újjáépítésében a legügyesebbnek bizonyul.
És a hercegek máris legénységet toboroznak a hajóikra és elindulnak az értékes kagylók felkutatására,
hogy újra felépítsék a tengeri tornyokat és Titánia új fényben ragyoghasson.
(A fordítás BZ munkája)
Lap teteje

 

TAMSK
A játék 8 éves kortól ajánlott 2 játékos részére. Játékidő: kb. 20 perc

Játék az idővel! A TAMSK-ban nincs időd sokat gondolkozni. Gyorsan kell döntened! Különben hamar elvesztheted a bábuidat, s emiatt akár a játékot is. Ez egy igazán gyors sodrású logikai játék. A cél, a homokóra-bábuid segítségével megszabadulni az összes gyűrűdtől. Innovatív kétszemélyes logikai játék. A híres GIPF sorozat tagja!
(A leírás Artax munkája)
Lap teteje

 

Tokyo Train
A játék 8 éves kortól ajánlott 4-8 játékos részére. Játékidő: kb. 10 perc

A tokiói vonatokon ritkán ülnek az utasok a helyükön. 2 fős csapatokban próbáljátok őket a helyükre ültetni.
Az a cél, hogy az ellenfélnél kifejezőbbek legyetek és hamarabb érjétek el a megszerezhető maximális pontszámot.
(A fordítás X-ta munkája
) Lap teteje

 

Ticket To Ride (United Kingdom térkép, Nem hivatalos kiegészítő, forrás: United Kingdom)
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-5 játékos részére. Játékidő: kb. 45 perc

Vasúti kalandjaink ezúttal Angliában folytatódnak.
Itt hidak, alagutak, kompok nehezítik az éptíkezést.
(A leírás Artax munkája) Lap teteje

 

Tara
A játék 8 éves kortól ajánlott 2 játékos részére. Játékidő: kb. 30 perc


A Tarát Írország kelta öröksége ihlette, a játékelemek mintáját pedig a kelta rajzokat tartalmazó
kellsi kódex alapján készítették. A kétszemélyes játékban két királyságot próbálunk felépíteni
meghatározott szabályok szerint. A körerődítmények és hidak segítségével építjük ki hálózatunkat.
A játék célja, hogy minél kevesebb különálló királyságunk legyen. Az első kör nyertese két pontot kap,
valamint azt a pontszámot, amennyivel kevesebb királysága van a másik játékosnál. Aki két kör után több pontot szerez,
az lesz a győztes. A játék tovább variálható a királyfigurákkal, melyek extra pontszerzési lehetőséget nyújtanak.
(A leírás X-ta munkája) Lap teteje


Touché
A játék 10 éves kortól ajánlott 2-6 játékos részére. Játékidő: kb. 30 perc


A játékosok célja, hogy piramisaikkal egy előre meghatározott „kombináció”-t foglaljanak el a játéktáblán.
A játék két pakli kártyát tartalmaz, és minden laphoz tartozik egy-egy mező.
A játékot az a játékos nyeri, aki az előre meghatározott kombinációt elsőként foglalja el piramisaival.
( Forrás: Piatnik )
 
Lap teteje

 

Ticket To Ride ( Tube Map (Londoni metró) térkép, Nem hivatalos kiegészitő, forrás: Tube Map)
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-5 játékos részére. Játékidő: kb. 45 perc

Vasúti kalandjaink most a Londoni Metró világában folytatódnak. Egyszerűnek látszik a feladat, de távolról sem az.
Nagy sok azonos színű útszakasz van egy vonalon, nehéz és kockázatos az építkezés.
Hát igen, hiszen csak a föld alatt építjük vonalainkat.
(A leírás Artax munkája) Lap teteje

 

Treehouse
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-4 játékos részére. Játékidő: kb. 20 perc

A feladat egyszerű, érd el saját piramisaiddal azt az állapotot ami középen van.
Dobj a különleges kockával, és hajtsd végre az utasításait a saját piramisaidon.
Ha azokon nem lehetséges, akkor a feketéken középen.
Máris nyersz, ha a Te piramisaid ugyanúgy helyezkednek el, mint a feketék.
Ugye, hogy egyszerű? Vagy mégsem? (A leírás Artax munkája) Lap teteje

 

Ticket To Ride ( Franciaország térkép, Nem hivatalos kiegészítő, forrás: France )
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-5 játékos részére. Játékidő: kb. 45 perc

Vasúti kalandjaink ezúttal a TGV szuper expressz hazájában, Franciaországban folytatódnak.
Aki elég ügyes, saját TGV vonalat birtokolhat, ami persze plusz pontokkal jár.
(A leírás Artax munkája) Lap teteje

 

Ticket To Ride ( Ausztrália térkép, Nem hivatalos kiegészitő, forrás: Australia )
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-5 játékos részére. Játékidő: kb. 45 perc

Vasúti kalandjaink ezúttal a távoli Ausztráliában folytatódnak.
Itt akár elágazást is építhetünk.
(A leírás Artax munkája) Lap teteje

 

TZAAR
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-2 játékos részére. Játékidő: kb. 30 perc

A TZARR az igazán nehéz döntések játéka! Folyamatos feszültségben kell döntened. Üssek vagy erősödjek? Pillanatonként át kell gondolnod a követendő stratégiát. A cél, az ellenfél három különböző korongja közül az egyik fajtát teljesen felszámolni, vagy pedig olyan helyzetbe keríteni, hogy ne tudjon ütni. Igazán izgalmas, kétszemélyes logikai játék. A híres GIPF sorozat tagja!
(A leírás Artax munkája)
Lap teteje

 

Tortuga
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-2 játékos részére. Játékidő: kb. 10 perc

Két elszánt teknős csapat néz farkasszemet egymással a kicsinyke szigeten. Az a csapat nyer, amelyik először juttatja át egy teknősét az ellenfél kezdő sorába. A dolog egyszerűnek tűnik, de érdemes megfontoltan haladni, mert ha egy ellenséges teknős „ugorja” át a sajátunkat, akkor szerencsétlen teknősünk a hátára fordul. S a következő átugrás alatt annyira összezavarodhat, hogy simán átáll az ellenségünk soraiba. (A leírás Artax munkája.) Lap teteje

 

Taj Mahal
A játék 12 éves kortól ajánlott 3-5 játékos részére. Játékidő: kb. 90 perc

India, a 18. század eleje. A nagymogulok kétszáz éves birodalma minden eresztékében recseg-ropog; a szubkontinens északnyugati részén maharadzsák és hercegek igyekeznek kihasználni a lehetőséget. Ravasz stratégiákat követve terjesztik ki befolyásukat tartományról tartományra, városról városra. Vajon ki lesz a legsikeresebb közülük? (A fordítás Thaur munkája.) Lap teteje

 

Timbuktu
A játék 10 éves kortól ajánlott 3-5 játékos részére. Játékidő: kb. 45 perc

Veszélyes dolog a sivatag. A rablók minduntalan lecsapnak a tisztességes kereskedők áruval megrakott tevéire. Néha azonban jut némi információ a karavánvezetők fülébe a rablók újabb rajtaütésének helyszínéről. Ezt felhasználva igyekeznek a karavánok elkerülni a rablókat, amit a többi karaván miatt nem mindig sikerül. (A leírás Artax munkája) Lap teteje

 

Thurn und Taxis
A játék 10 éves kortól ajánlott 2-4 játékos részére. Játékidő: kb. 45 perc

Minden játékos egy-egy postakocsi-hálózatot fejleszt. Ecélból a játékosok megpróbálnak a lehető legügyesebb útvonalépítéssel a táblán minél több városban postaállomást létesíteni, és értékes postakocsi és bónuszlapkákat szerezni. Ezenkívül nem szabad megfeledkezniük a posta különböző alkalmazottainak segítségéről sem. A játék addig tart, míg egy játékos meg nem szerzi a hetedik Postakocsi kártyáját, vagy felépíti az összes postaállomását. Ezt a kört még végigjátszák a játékosok, amely után értékelés következik. A legtöbb pontot szerző játékos nyeri a játékot. (A fordítás Valentin munkája.) A játékról részletesebb leírás olvasható PaYa blogjában. Lap teteje

 

Thurn und Taxis - Alle Wege führen nach Rom
A játék 10 éves kortól ajánlott 2-4 játékos részére. Játékidő: kb. 60 perc

Minden út Rómába vezet! A játékosok az eredeti Thurn und Taxisban megszokott célok mellett arra is törekednek, hogy figuráiknak sikerüljön megfelelő időben audienciát kérni a Pápától. Valamint a postai segítők is újabb lehetőségeket kínálnak.
(A leírás Artax munkája ) Lap teteje

 

Ticket to Ride - Nordic Countries
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-3 játékos részére. Játékidő: kb. 45 perc

A Ticket to Ride Nordic Countries elvisz téged egy Északi-sarki kalandra Dánián, Finnországon, Norvégián és Svédországon keresztül, miközben keresztül utazol a nagy északi városokon, Koppenhágán, Olson, Helsinkin és Stockholmon. Látogasd meg a norvégia csodálatos fjordjait, a fennséges hegyvidéket a Rauma vasúton. Lélegezd be a Balti-tenger forgalmas svéd kikötőinek sós levegőjét. Utazz keresztül a dán vidékeken, ahol egykor vikingek jártak. Ugorj fel a finn vasútra, és utazz át az Északi-sarkkörön a sarki fény hazájába.
(A fordítás Kokix munkája ) Lap teteje

 

Traders of Genoa
A játék 12 éves kortól ajánlott 2-5 játékos részére. Játékidő: kb. 120 perc

A játékosok egy-egy Genovai kereskedő bőrébe bújva próbálnak minél jobban meggazdagodni. Itt minden alku tárgyát képezi! Legyen szó akár lépésirányról, akcióról, kártyákról, nyersanyagokról bármiről! Igazi keményvonalas alkudozós-kereskedős játék. (A leírás Artax munkája) Lap teteje

 

Ticket to Ride: Märklin Edition
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-5 játékos részére. Játékidő: kb. 45 perc

Vasúti kalandjaink ezúttal Németországban folyatódnak. Ezúttal nem csak útvonalakat kell kiépítenünk, hanem utasokat is mozgathatunk a pályán, ezzel is további pontokat szerezve. (A leírás Artax munkája ) Lap teteje

 

Tichu
A játék 10 éves kortól ajánlott 3-6 játékos részére. Játékidő: kb. 60 perc

Köszönetet mondunk turistakalauzunknak, Csang úrnak, a nankingi németnyelvű részleg munkatársának. Mindenkinek csak ajánlani tudjuk. Mindent tud a tartományról. A hidak hosszát, a Buddhák jelentőségét, a teherautók mennyiségét. Vagy, ha erre vagyunk kíváncsiak, a hidak jelentőségét, a Buddhák mennyiségét és a teherautók hosszát. A város jelképeit: egy emlékművet öt kecskével, és a 38 ellenálló dombját. Vagy talán három kecske és 58 harcos? Bárhogyan is, a lényeg, hogy több a harcos, mint a kecske. És, őszintén szólva, hasonló emlékműveket találni Kantonban vagy Vuhanban is. De Nankingban áll egy 1000 Buddhás templom, és bizonyos, hogy ennek közelében van egy emlékmű. Csang úr kitűnő turistakalauz. "A Jangcéba a turista-Nankinggal!"-kiáltotta, és ismeretlen vidékekre vitt minket: rockkoncertre, pszichiátriai klinikára és egy varázsló magánaudienciájára. A játékhoz azonban egész más volt a hozzáállása. Természetesen ismerte a játékot. Elvégre mindent tud. Mégis, úgy tűnt, helyteleníti azt a furcsa kártyajátékot, amelyet a parkokban és a tereken mindenfelé játszottak az emberek. Mindig elcsalt minket valamivel a kártyások csoportjaitól. Mert ezt a játékot nem szabad elmagyarázni.
A ticsut nem szabad elmagyarázni.*
* Ha ezt el is hittük volna, úgy nem csomagoltunk volna szabályt a játékhoz. Ám sikerült meggyőznünk Csang urat. Összehozott számunkra egy játékot egy konfuciánus templom szuvenírboltjának raktárhelyiségében. Először csak figyelhettük a játékot. Aztán már játszhattunk is vele, és a tapasztalt kínai játékosok elláttak minket tanácsaikkal. Ami azt illeti, ez a legjobb módja a játék megismerésének - mindenkinek szívből ajánljuk ezt a kitűnő módszert. (A fordítás Thaur munkája.) Lap teteje

 

Tigris & Euphrates
A játék 12 éves kortól ajánlott 2-4 játékos részére. Játékidő: kb. 90 perc

Ur, Ninive, Babilon - a Biblia szerint ezek voltak az emberek legősibb városai. A tudomány is egyetért ezzel: a termékeny Mezopotámiában, a Tigris és az Eufrátesz közén ringott a civilizáció bölcsője. Időszámításunk előtt 3000 évvel jelentek meg az első nagyobb települések a folyók mentén. A földművesek hamarosan öntözéssel kezdték művelni a szárazabb földdarabokat. Sikerüknek azonban ára volt, megnőttek a távolságok. Az ügyes mesterek ekkor élére forgatták a fazekasok korongjait, megalkotva az első kordékat. Az élelmiszer így már az utakon el tudott jutni a piacokra, a felesleg eljuthatott a szűkölködőkhöz. A kereskedelem felvirágzott, mindenütt piacok születtek. A tranzakciók nyilvántartására a kereskedők jeleket róttak az edényekre, s így még az egyiptomiak előtt feltalálták az írást. Ahogy nőtt a népsűrűség, ahogy mind inkább koncentrálódott a gazdagság, úgy kezdett tagozódni a társadalom. A mindennapi életet ritmusát papok és hivatalnokok szabták meg és ellenőrizték. Ők a számtalan istent és - természetesen - a királyokat szolgálták. Egy évezreddel később Ur ősi és gazdag királysága megsemmisült, a hatalom Babilónia királyának, Hammurabinak a kezébe került. Majd új királyságok születtek, északról behatoltak a hettiták, a folyóközben pedig Assur népe, az asszírok szerezték meg a hatalmat. Birodalmuk hatalmas volt; ám idővel elbuktak a médek előtt, akiket a perzsák hódítottak meg, s őket pedig Nagy Sándor. A századok során tehát egyik dinasztia követte a másikat. Csak egy dolog maradt állandó: a civilizáció folyvást fejlődött, amíg a királyok és a népek a hatalomért küzdöttek. Izgalmas idők voltak... mégha nem is mindenki számára sikeresek. A játékban ezen nagyszerű időszakot élheted újra. A városi civilizáció hajnalán jársz, s lábaid előtt terül el a folyóköz, Mezopotámia. Ideje, hogy népeddel létrehozd a leghatalmasabb, legkiegyenlítettebb kultúrát, s uralmad alá hajtsd a Tigris és az Eufrátesz termékeny vidékét! (A fordítás Thaur munkája.) Lap teteje

 

Tongiaki ( Gyime házi készítésű verziója)
A játék 10 éves kortól ajánlott 2-6 játékos részére. Játékidő: kb. 45 perc

Időszámításunk szerint 300: A polinézek vakmerően vitorláznak a Csendes-óceán ezernyi szigete között. Kalandvágytól és túlnépesedéstől hajtva hajóznak az ismeretlenbe egyszerű katamaránjaikon, a Tongiakikon. Alapvető navigációs eszközök hiányában a Nap, a csillagok, a szél és a vízhőmérséklet segítségével tájékozódnak, a madarak, a víz alatti sziklák, a felhőképződmények, a halak és a hullámformák jelzik számukra a szigetek közelségét. Minden utazás életveszélyt jelent, hiszen a visszafordulás az erős áramlatok miatt gyakran lehetetlen, máskor meg az elért szigeten nem lehet kikötni. A hajósok sosem tudhatják, hogy vajon a következő tengeri mérföld, a következő nap a várva várt célt tartogatja - vagy csak a végtelen, veszélyes óceánt. (A fordítás h-alga munkája ) Lap teteje

 


Tchin Tchin
 A játék 12 éves kortól ajánlott 4-8 játékos részére. Játékidő: kb 15 perc

A játék különböző karakter- és aperitif kártyákból áll. Minden játékos kap egy karakterkártyát, mely saját nemzetségét fogja
jelölni (német, orosz, francia…). Minden „aperitif” kártya egy nemzet polgárát mutatja, egy másik nemzet híres épületét, és
megint egy másik nemzet jellegzetes poharát, a hozzá illő jellegzetes mozdulattal és köszöntőszóval. Minden kártyának három fő
jellemzője van (pl: egy német ember pezsgőt iszik a Big Ben előtt). Az aktív játékos felfordít egy „aperitif” kártyát. Ha
annak bármely jellemzője megegyezik az ő saját nemzetségével, részt vehet a körben és meg kell próbálnia a kártyán látott
gesztust utánoznia, valamint az „aperitif” kártyán lévő személy nemzetségének megfelelő köszöntést kimondani. (Ez
természetesen nem olyan egyszerű, mint ahogy hangzik, mert egyszerre több részletet kell figyelemmel kísérnünk.) Ha te leszel
a leggyorsabb, megkapod az „aperitif” kártyát. Ha elfogyott a pakli, az lesz a nyertes, aki ezekből a legtöbbet gyűjtötte.
(A fordítás X-ta munkája.)
Lap teteje


Tic Tac Doh
A játék 8 éves kortól ajánlott 2 játékos részére. Játékidő: kb. 5 perc



Egy könnyű gyors kétszemélyes logikai játék. A játékosok felváltva raknak le piramist a képzeletbeli 3x3 más mezőre. Az nyer
akinek valamelyik méretből hamarabb jön össze 3 egy sorban.
(A fordítás Artax munkája.) Lap teteje


Tick… Tack… Bumm
A játék 12 éves kortól ajánlott 2-10 játékos részére. Játékidő: kb 20 perc

A játékosok elindítják a Tick..Tack..Bumm-ot. Vajon meddig ketyeg és kinek a kezében lesz éppen, mikor elhangzik a bumm?
Valószínű annál a játékosnál lesz, aki nem tud elég gyorsan egy szót alkotni a felhúzott kártyán lévő szótaggal.
(Forrás: Piatnik)
Lap teteje


Tikal
A játék 10 éves kortól ajánlott 2-4 játékos részére. Játékidő: kb. 120 perc

Tikal a legjelentősebb és a legnagyobb a maja városok közül. Áthatolhatatlan őserdő mélyén fekszik Guatemalától északra. A maják egészen i.e. 600-tól i.sz. 900-ig, 1500 éven át éltek e területen, ám mégis kevéssé ismerjük őket és civilizációjukat. Tikal városának csak egy egészen kis töredékét tárták fel ez idáig, alig több mint 16 m2-t. Most négy expedíció indul útra, hogy újabb területeket, templomokat fedezzenek fel és kincseket hozzanak a napvilágra. Minden játékos egy expedíció vezetője lesz! Csapatával az őserdőben templomok után kutat, titkos ősvényeket fedez fel és több mint 1000éve a föld mélyén lapuló kincseket ás ki. A játék során az expedíciók (játékosok) pontokat kapnak, minden egyes feltárt kincs és templom után. (Persze, minden játékos megszerezheti a másik kincsét vagy elfoglalhatja a templomát is.) A pontgyűjtés négy fordulón át folyik, és az nyeri a játékot, akinek a játék végén a legtöbb pontja van. Lap teteje

 

Tantrix
A játék 8 éves kortól ajánlott 1-4 játékos részére. Játékidő: kb. 30 perc

(További informáciok a Tantrix magyar honlapján)

Lap teteje

 

Ticket To Ride: Switzerland
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-3 játékos részére. Játékidő: kb. 45 perc

Ebben a Zug um Zug kiegészítésben Svájc hegyei között kell teljesíteni kitűzött céljainkat.
A pálya 2-3 játékosra van kialakítva, s speciális Ticket-eket tartalmaz.
(A leírás Artax munkája)
Lap teteje

 

Toscana
A játék 10 éves kortól ajánlott 2-2 játékos részére. Játékidő: kb. 20 perc

Toszkána gyönyörű színei inspirálták ezt a játékot. A tábla a Toszkán vidék szineit mutatja,
az egyik játékos a tetők színével van, a másik a terekkel. A játék célja: úgy tedd le a táblára a lapkáidat,
hogy a játék végén a nagyobb egybefüggő terület a Te színedből álljon.
(A fordítás Szoffi munkája) Lap teteje

 

Ticket To Ride
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-5 játékos részére. Játékidő: kb. 45 perc

Egy szikrázó, nyári napon, öt jóbarát találkozott a város egyik legrégibb és legelőkelőbb klubjának hátsó szobájában. Mindnyájan nagy utat tettek meg, a világ négy sarkából, hogy itt találkozzanak, ezen a különleges napon. 1900. október 2.-a volt, a 28. évfordulója annak, hogy egy londoni különc, Phileas Fogg 20000 fontot nyert egy fogadáson, amikor sikerült 80 nap alatt körbeutaznia a Földet. Amikor Fogg diadalmas hazaérkezésének híre az újságok címlapjára került, ők öten együtt tanultak az egyetemen. A merész fogadás, és a sarki kocsma néhány pint söre olyan nagy hatással volt rájuk, hogy ők is megkötötték jóval szerényebb fogadásukat - egy üveg jófajta vörösbort kap az, aki legelőször ér a párizsi Le Procope szállodába. Attól fogva minden évben találkoztak, hogy megünnepeljék Fogg utazásának évfordulóját. És minden évben egy újabb (egyre drágább) fogadást kötöttek egy újabb (egyre nehezebb) expedícióra. Most, az új évszázad küszöbén, eljött az idő egy új, lehetetlennek tűnő utazásra. A tét: egymillió dollár, amit az kap, aki Amerika legtöbb városába jut el vasúton - mindössze hét nap alatt. Az utazás azonnal elkezdődött... A Ticket to Ride egy Amerikát átszelő vasúti kaland. A játékosok megpróbálják Amerika városait összekötni úgy, hogy a térképen lefoglalják a különböző vasútvonalakat. (A fordítás Thilian munkája.) Lap teteje

 

Ticket To Ride Europe
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-5 játékos részére. Játékidő: kb. 60 perc

Edinburgh sziklás hegyoldalaitól Konstantinápoly napos partjaiig, a szürke Pamplona szövetségtől a szeles Berlini állomásig, Ticket to Ride Europe elvisz a századforduló Európájának nagy városain át egy új vasúti kalandra. Vállalod az utazás rizikóját Svájc sötét alagútjain át? Megkockáztatod egy fekete tengeri komp fedélzetét? Vagy létrehozod régi birodalmak nagy fővárosainak pompás vasútállomásait? Itt a nagy lehetőség, hogy te legyél Európa legnagyobb vasúti mágnása! Kapd fel a csomagod, üdvözöld a kalauzt és szállj fel!
(A fordítás Dunda munkája.)
Lap teteje

Ticket To Ride ( Gyime házi készítésű magyarország térképén)
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-5 játékos részére. Játékidő: kb. 45 perc

Lap teteje

 

Tony & Tino
A játék 10 éves kortól ajánlott 2-2 játékos részére. Játékidő: kb. 30 perc

Tony és Tino ikrek és a helyi keresztapa az édesapjuk. Mindketten Chicago utcái felett próbálják meg a hatalmat megszerezni. Amelyikük több pénzt szerez, azé lesz a megtiszteltetés, hogy apja helyére lépjen. Lapkalerakós rendszer a Kingdoms mechanizmusára, de jóval egyszerűbb annál. (A fordítás Valentin munkája ) Lap teteje

 

Tanz der Hornochsen
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-8 játékos részére. Játékidő: kb. 30 perc

A játékosok célja, hogy a számozott lapocskákat olyanformán helyezzék el a játéktábla soraiban, hogy közben elkerüljék a tehénlepényeket és a tehénállásokat, mivel ezeken a helyeken büntetőpontokat kapnak. Aki büntetőpontot kap, az bábuját ennyi mezővel közelebb viszi a trágyadombhoz. A játékot az a játékos nyeri, akinek a játék végén a legkevesebb büntetőpontja van, vagyis bábuja a legmesszebb van a trágyadombtól. (A fordítás Thaur munkája.) Lap teteje

 

Tower of Babel
A játék 10 éves kortól ajánlott 3-5 játékos részére. Játékidő: kb. 45 perc

A játékosok együtt építik a világ 8 csodáját. Minden játékos megpróbál minél többet adakozni az épületbe. Az épület teljessége és az adakozás nagysága hozza majd a győzelmi pontokat. (A fordítás Dunda munkája ) Lap teteje

 

Trans Europa
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-6 játékos részére. Játékidő: kb. 20 perc

A vasúttörténelem hajnalán minden játékos egy gazdag vállalkozó, akik megpróbáljak úgy megépíteni a sínhálózatukat, hogy a kijelölt célt a leghamarabb teljesítsék. A győzelemnek szükséges előfeltétele, hogy a játékos legjobban használja ki ellenfelei már megépített vonalait, kikerülve ezzel a nehezebben járható vidékeket. Nem biztos, hogy a legrövidebb útvonal a legcélszerűbb stratégiai elem a játékban. (A leírás Scoopex munkája) Lap teteje

 

Turbo Taxi
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-4 játékos részére. Játékidő: kb. 30 perc

Minden játékos a lehető legrövidebb idő alatt összeállít egy várostérképet. A város centrumába egy előre kirakott kártyát kell olyan módon kiegészíteni és térképpé alakítani, hogy azon 2 taxinak járható útvonalat kell kialakítani a célépület eléréséhez. (A fordítás M.Éva munkája.) Lap teteje

 

Take Off
A játék 10 éves kortól ajánlott 2-4 játékos részére. Játékidő: kb. 30 perc

A játékosok új repülési útvonalak megszerzésén vetélkednek. Az útvonalhoz megfelelő, legtöbb repülőgéppel
rendelkező légitársaság kapja meg a szerződést és lesz lehetősége nagy nyereségre szert tenni a
legfontosabb városok összekötésével. (A fordítás Moonie munkája ) Lap teteje

 

Trónok harca
A játék 12 éves kortól ajánlott 3-5 játékos részére. Játékidő: kb. 180 perc

A király, Robert Baratheon halott; s az utakon mindenfelé seregek vonulnak. A Lannister Ház az ifjú Joffrey trónigényét támogatja, hiszen az elhunyt király özvegye, Cersei, maga is a Lannister Házba született. Ám Stannis Baratheon tudja, hogy nem Robert Joffrey apja, s ezért az öröklés rendje szerint magának követeli a trónt. A Vas-szigeteken a Greyjoyok új lázadásra készülnek, és vágyaik immáron nem korlátozódnak a függetlenségre. Északon a Starkok hívják össze lobogóikat, hogy harcbaszálljanak a helyesnek vélt ügyért, míg délen a dúsgazdag Tyrell Ház dédelgeti régi ambícióját a Vastrón megszerzéséről. Seregek gyülekeznek, hollók hozzák-viszik a híreket - úgy tűnik, a királyok csatája elkerülhetetlen. (A fordítás Thaur munkája.) Lap teteje