Társasjátékok

( Z )

A,Á, B, C, D, E,É, F, G, H, I,Í, J, K, L, M, N,
O,Ó,Ö,Ő, P, Q, R, S, T, U,Ú,Ü,Ű, V, W, X, Y, Z, 0-9,
Lista

 

Zooloretto
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-5 játékos részére. Játékidő: kb. 45 perc

2007-ban elnyerte Az év játéka dijat (Spiel des Jahres)

Minden játékos egy-egy állatkeretet irányít. A játékosok az alapján kapnak pontot, hogy mennyi látogatót tudnak az állatkertjükbe vonzani. Ehhez sok azonos típusú állatot kell összegyűjteni. Amennyiben egy játékos sokfajta állatot tudott meghonosítani az állatkertjében, akkor az állatkertet tovább is bővítheti. Azonban ha a kifutók beteltek, az újonnan érkező állatoknak az állatházba kell menni – ami a játékosnak pontveszteség. Az árusító bódék csekély számú, de biztos látogatót jelentenek. Az a játékos nyeri a játékot, aki a legtöbb pontot szerzi.
(A fordítás PaYa munkája.)Lap teteje

Zooloretto + Zooloretto - Rio Grande Games Expansion Pack #1 (linkek lentebb a leírásban)
A játék 8 éves kortól ajánlott 2-5 játékos részére. Játékidő: kb. 45 perc

Ez a kiegészítő szett öt különböző kiegészítést tartalmaz:
Állatkölyök simogató, 3 új épülettípus, építési területek, 3 extra kifutó, jegesmedve.
A kiegészítők tovább színesítik az alapjáték lehetőségeit.
Az állatkölyök simogató, külön helyet biztosít a születendő állatcsemetéknek.
A 3 új épülettípus segítségével a látogatók kiszolgálása válik színvonalasabbá.
Az építési területek a többi játékos állatkertjébe tudjuk elhelyezni, nehezítve a konkurencia dolgát.
A 3 extra kifutó segítségével 3 megfelelő fajta állatnak biztosíthatunk további elhelyezési lehetőséget.
A jegesmedve pedig jutalom annak a játékosnak, aki előszór tölti be a 6 helyes kifutóját.
(A leírás Artax munkája.) Lap teteje

 

Zendo
A játék 8 éves kortól ajánlott 3-5 játékos részére. Játékidő: kb. 60 perc


A Zendo egy logikai, következtetős játék, amelyben az egyik játékos, a Mester alkot egy szabályt a többi játékos számára, akik Tanítványként megpróbálják kitalálni a szabályt 'Icehouse' elemekből épített csoportok létrehozásával és elemzésével. Az első tanítvány, aki megfejti a szabályt, megnyeri a játékot. (A fordítás Centaur munkája.) Lap teteje

 

 

Zertz
A játék 9 éves kortól ajánlott 2 játékos részére. Játékidő: kb. 30 perc

Érdekes… Egy tábla, ami egyre kisebb, és két játékos, akik ugyanazokkal a golyókkal játszanak. Először hozzá kell szoknod, de ha egyszer sikerül, rájössz, hogy számos módon irányíthatod a játékot. Használd a megfelelő golyót a megfelelő helyen, és a megfelelő időben, és te fogsz irányítani. (A fordítás Kamasztér Alapítvány munkája.) Lap teteje

 

Zanzibar
A játék 10 éves kortól ajánlott 2-5 játékos részére. Játékidő: kb. 45 perc

Zanzibáron, a rejtélyes fűszerszigeten mindenfelé folyik a fűszerkereskedelem.
Bárhova néz az ember, akad bors, gyömbér, szegfűszeg, fahéj és vanília. Szép summát lehet elérni, ha okosan tervezel, a megfelelő időben a megfelelő helyekre küldöd a kereskedőidet, hogy a leghatékonyabban tudják kielégíteni a felmerülő igényeket. Arra is figyelemmel kell lenni, hogy ha túl hamar mutatod ki a kereskedelmi szándékaidat, akkor az ellenfelek hamar keresztbe tesznek neked.
(A fordítás Gyime munkája.) Lap teteje

 


Zack & Pack
A játék 10 éves kortól ajánlott 3-6 játékos részére. Játékidő: kb. 20 perc

A játék több szállítmányozós körből áll. Minden kör elején minden egyes játékos megszerzi rakományát,
majd gyorsan szerez magának teherautót, amivel elszállíthatja azokat. Mikor mindenki végzett a rakodással,
megnézzük, hogy ki volt a leghatékonyabb, és következhet a pontozás. Majd jöhet az újabb menet, egészen addig,
míg az egyik játékosnak teljesen elfogynak a pontjai. Ekkor a többiek számba veszik saját pontjaikat,
és a legtöbb pontot begyűjtő a győztes rakodómunkás.
(A fordítás Szoffi munkája.) Lap teteje


Zauberlehrling
A játék 4 éves kortól ajánlott 2-4 játékos részére. Játékidő: kb. 15 perc

Gyermek játék!

Nagy a sietség a varázslóinas iskolában. Minden tanonc a középső varázslók köre felé igyekszik. Aki elsőnek eléri a mágikus kört, megnyeri a játékot. De hogy ki mikor léphet közelebb a kör felé, az a varázsló mesteren múlik. Aki a varázsló körön halad a mágikus csillagokon. Némelyik csillag megengedi a tanoncoknak a továbbhaladás, míg másik megtiltja. (A leírás Artax munkája.) Lap teteje